izvor fotografije; TZ Krapinsko zagorske županije

Krapinsko zagorska županija perjanica kontinentalnog turizma.

Krapinsko zagorska županija perjanica kontinentalnog turizma.

izvor fotografije; TZ Krapinsko zagorske županije
izvor fotografije; TZ Krapinsko zagorske županije

Turistički rezultati Krapinsko zagorska županija
U prvih šest mjeseci ove godine u odnosu na 2015. ostvareno 37 posto više dolazaka i 35 posto više noćenja. Domaći turisti su u plusu s dolascima 25 posto, a s noćenjima 27 posto. Tako je ukupno ostvareno 118.727 noćenja i 54.619 dolazaka, rekla je Tomić te dodala: „Posebno nas veseli što Zagorje sve više prepoznaju strani turisti koji su zabilježili 62 posto više dolazaka i 58 posto više noćenja. Što se tiče kupača, najveći porast bilježe Krapinske Toplice, zatim Stubičke Toplice, a slijede ih Terme Jezerčica i Terme Tuhelj“. Tomić je istaknula da je u prvoj polovici godine u zagorskim toplicama bilo 307.399 kupača, što je porast za 28 posto u odnosu na prvu polovicu 2015. Bilježi se i porast gostiju u zagorske muzeje i u naše marijansko svetište. Muzeje je posjetilo 98.257 posjetitelja, a Svetište Majke Božje Bistričke 437.300 hodočasnika, što je porast u odnosu na prvu polovicu 2015. za 6 posto. U Zagorje su najviše dolazili Slovenci, Nijemci, Poljaci i Talijani, ali i Korejci.

Župan Krapinsko–zagorske županije Željko Kolar rekao je kako ovi rezultati nisu slučajni. „Zadovoljni smo rezultatima. Krapinsko–zagorska županija prepoznata je kao destinacija. Ključno je da se zajednički predstavljamo na domaćim i inozemnim sajmovima, da nudimo KZŽ kao poželjnu destinaciju za odmor i da nakon toga turistički objekti, hoteli, naše toplice, svaki od njih nudi svoje specifičnosti i na taj način privlači turiste. Stoga ni rezultati nisu izostali i neće izostati“ – rekao je župan Kolar, koji je najavio i nova ulaganja u turizam, među kojima i uređenje i otvaranje info gastro centra u Rosesu početkom kolovoza te gradnju dva nova hotela na području županije.

Konferencija za medije održana je u Bluesun hotelu Kaj, koji je među hotelima zabilježio najveći porast dolazaka u prvih šest mjeseci. „Za prvih šest mjeseci ostvarili smo 33 posto više noćenja u odnosu na proteklu godinu. Stranih noćenja je bilo više od domaćih, a od tih stranih gostiju polovica je upravo Korejaca. Na tom tržištu napravili smo veliki boom. Korejci su oduševljeni našom prirodom i prezadovoljni uslugom“, rekla je direktorica Bluesun hotel Kaj Marija Bistrica Martina Kovačić.

Na konferenciji za medije predstavljena je i nova web stranica Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije www.visitzagorje.hr. Autor stranice Rikard Micak istaknuo je da je stranica drugačijeg koncepta od prethodne te da je izrazito tržišno orijentirana, komunicira s korisnicima, odmah nudi uslugu, booking, smještaj te kategorizira informacije prema korisničkom interesu. Pozdravne riječi uputila je i predsjednica Skupštine Krapinsko-zagorske županije Vlasta Hubicki. Konferenciji je nazočio i rektor marijabistričkog svetišta monsinjor Zlatko Koren.
Izvor:http://www.visitzagorje.hr/post/odlicni-turisticki-rezultati-kzz-u-prvih-sest-mjeseci-2016-godine

Moglo bi vas zanimati

Tuheljska noć

Terme Tuhelj, vanjsko kupalište 26.07.-27.07. Tradicionalna Tuheljska noć prepoznatljiv je brend koji se gradi već …

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *