Promotivne aktivnosti HTZ-a u nekoliko sati vidjelo više milijuna ljudi diljem svijeta

PRESS HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA

Promotivne aktivnosti HTZ-a u nekoliko sati vidjelo više milijuna ljudi diljem svijeta

 

Croatia Full of life – Croatia Full of excellent players

PRESS HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA

Odličan nastup hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetskom nogometnom prvenstvu, na kojem je naša zemlja osvojila povijesno drugo mjesto, značajno je pridonio promociji Hrvatske. Vrhunac ponosa i slave bila je sinoćnja finalna utakmica protiv Francuske, a fokus i interes svjetske javnosti Hrvatska turistička zajednica prepoznala je kao izuzetnu priliku za dodatnom promocijom naše zemlje kao atraktivne i poželjne turističke destinacije.

PRESS HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA
Foto; PRESS HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA

 

 

„Činjenica da je Hrvatska igrala finale Svjetskog nogometnog prvenstva predstavlja povijesni rezultat koji je našoj zemlji osigurao pažnju i divljenje svijeta. Navedeno potvrđuju i zabilježeni rezultati naše web stranice koja je tijekom nedjelje i finala zabilježila porast posjeta za više od 200 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Najviše posjeta internetske stranice bilježile su od 16 sati pa sve do sat vremena nakon utakmice, a najviše posjeta zabilježeno je iz Indije, Italije, SAD-a, Njemačke, Hrvatske, Rusije i Francuske“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je kreirana i posebna inačica slogana hrvatskog turizma „Croatia Full of excellent players“ što potvrđuje njegovu prilagodljivost i mogućnost modificiranja sukladno promotivnim porukama.

 

Skraćena verzija promotivnog videa Ambasadori hrvatskog turizma, u kojoj se pojavljuju hrvatski nogometni reprezentativci Modrić, Rakitić, Mandžukić, Lovren i Kovačić, bila je okosnica promotivnih aktivnosti na društvenim mrežama i novim medijima. Tako je povodom finalne utakmice odlično prihvaćena promotivna kampanja na YouTube kanalu te na društvenim mrežama Facebook i Instagram. Fokus je bio na području oko stadiona Luznhiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve, a kampanja je dodatno proširena na emitivna tržišta kao što su Njemačka, Austrija, Italija, Nizozemska, Švedska, Španjolska i Švicarska. Riječ je o zemljama koje za hrvatski turizam predstavljaju važna tržišta, ali i o zemljama u kojima naši igrači igraju za velike klubove. U sklopu ove kampanje ostvareni su impresivni rezultati: gotovo 4 milijuna impresija, skraćeni video ostvario je doseg od 2.5 milijuna ljudi, a više od milijun ljudi je promotivnu objavu HTZ-a komentiralo, podijelilo ili lajkalo.

PRESS HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA

Odlične rezultate bilježe i organski postovi HTZ-a na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter. Tako je na globalnoj Facebook stranici ostvaren doseg od 2.5 milijuna ljudi u nekoliko sati, a kada se tome pridoda doseg ostvaren na ostalim Facebook stranicama kreiranim zasebno po tržištima, dolazimo do ukupnog dosega od 5 milijuna ljudi. Na ovoj društvenoj mreži, na kojoj je u samo jednom danu zabilježeno više od 9000 novih fanova, najpopularniji je bio promotivni video s nogometašima te postovi o kratkoj „školi“ kako postati hrvatski navijač u sedam koraka. Odlične rezultate bilježi i objava koja je nastala u suradnji s Great British Chefs, a koja je promovirala hrvatsku eno-gastronomiju kroz pripremu najboljeg hrvatskog jela za nogometno prvenstvo od strane vrhunskog britanskog chefa Toma Browna.  

 

Twitter pohvalio aktivnosti HTZ-a

 

Odlične rezultate bilježi i društvena mreža Instagram gdje je kanal HTZ-a posjetilo više od 8.5 milijuna fanova, a samo na Twitteru je ostvareno gotovo 3 milijuna impresija, dok je promotivni video na ovoj društvenoj mreži vidjelo više od milijun ljudi. Saša Škorić, direktor agencije HTTPOOL koja je zastupnik Twittera, naglašava kako je HTZ najbolje u Hrvatskoj prepoznao prednosti Twittera pritom koristeći vrlo aktivnu komunikaciju s fanovima. „Uz stalne i cjelogodišnje kampanje, HTZ je shvatio kako je na Twitteru još bitnije uvidjeti koja su to aktualna događanja koja posebno pokreću emocije. Fanovi su tijekom utakmica bili najaktivniji prilikom golova, na poluvremenu te na kraju utakmica, a iz HTZ-a su upravo u tim trenucima plasirali promotivne sadržaje čime su maksimalno povećali učinkovitost svojih poruka“, naglasio je Škorić.

 

Direktor Staničić je zaključio kako hrvatska možda nije osvojila Svjetsko prvenstvo u nogometu, ali svijet svakako jest. „Ponosni smo na naše igrače te im neizmjerno i veliko hvala što su ponovno dokazali da su najbolji ambasadori hrvatskog turizma“, poručio je Staničić.

Moglo bi vas zanimati

27.10.2018. Smotra istarskih rakija

27.10.2018. Smotra istarskih rakija Hum   18. smotra Najveći broj proizvođača rakije na tradicionalan način …

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *