159 191 dolazak Na području Krapinsko-zagorske županije i 348 694 noćenja. U odnosu na 2017. godinu to je 17 398 dolazaka više i 24 143 noćenja više.

PREDSTAVLJENI TURISTIČKI REZULTATI KZŽ ZA  2018.

Rezultate su predstavili župan KZŽ Željko Kolar i voditeljica Ureda županijske Turističke zajednice Sanja Škrinjar. Osim po dobrim rezultatima, koji uključuju daljnji rast u dolascima (12,27%)i noćenjima (7,44%), 2018. godina ostat će zapamćena i po tome što je Krapinsko-zagorska županija na Danima hrvatskog turizma proglašena najuspješnijom turističkom destinacijom kontinentalne Hrvatske, dok je u finalnom izboru za najbolju turističku destinaciju u Hrvatskoj, zauzela drugo mjesto. „Na Danima turizma u Hvaru Krapinsko-zagorska županija proglašena je najboljom turističkom destinacijom kontinentalnog turizma, a ušli smo u finale kao jedna tri najbolje turističke destinacije – istaknuo je Kolar pritom zahvalio svim turističkim djelatnicima na području Krapinsko-zagorske županije, svim djelatnicima i radnicima u turizmu, županijskoj Turističkoj zajednici kao i svim turističkim zajednicama područja koje djeluju u županiji. – Samo sa sinergijom brendiranja Zagorja kao destinacije, a poslije pružanje individualne kvalitete i prednosti u odnosu na ostale, došli smo do  takvih rezultata“, rekao je župan Željko Kolar i spomenuo samo neke od brojki u turizmu vezanih za Krapinsko-zagorsku županiju u protekloj godini. „Zabilježen je 159 191 dolazak na području Krapinsko-zagorske županije i 348 694 noćenja.

U odnosu na 2017. godinu to je 17 398 dolazaka više i 24 143 noćenja više. Riječ je o rastu od 12, 27 posto u dolascima i 7,44 posto u noćenjima – istaknuo je Kolar i pritom naglasio kako je prošle godine probijena brojka od 3 tisuće registriranih komercijalnih ležajeva i da se broj ležajeva povećao za 364 u odnosu na 2017. godinu. – Sada smo s brojem ležajeva u hotelskom smještaju i broju ležaja kod privatnih iznajmljivača došli u odnos 50 naprema 50 posto. Nama kao županiji jest tendencija da se povećava broj smještajnih kapaciteta u hotelskom smještaju, a da nakon toga prati i privatni smještaj.

Uspjeli smo zadržati kontinuitet popunjenosti hotela svih 365 dana u godini. Zbog toga se razlikujemo od nekih drugih destinacija koji imaju maksimum svoje turističke sezone u ljetnim mjesecima.

Da smo ozbiljna turistička destinacija govori i to da imamo preko 720 tisuća kupača kroz godinu, naše muzeje posjeti oko 200 tisuća posjetitelja, a Svetište Majke Božje Bistričke posjeti posjeti između 950 tisuća i milijun hodočasnika. – Zaokružujemo sliku i vjerujem da s onim što radimo i pripremamo u 2019. godini da ćemo zadržati taj kontinuitet rasta kojeg imamo pet godina“, rekao je župan Kolar.

 

Voditeljica Ureda Turisti

 

Moglo bi vas zanimati

Najveća Fišijada

7. rujna 2019. Beli Manastir Grad Beli Manastir u suradnji s Turističkom zajednicom Baranje i …

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *