159 191 dolazak Na području Krapinsko-zagorske županije i 348 694 noćenja. U odnosu na 2017. godinu to je 17 398 dolazaka više i 24 143 noćenja više.

PREDSTAVLJENI TURISTIČKI REZULTATI KZŽ ZA  2018.

Rezultate su predstavili župan KZŽ Željko Kolar i voditeljica Ureda županijske Turističke zajednice Sanja Škrinjar. Osim po dobrim rezultatima, koji uključuju daljnji rast u dolascima (12,27%)i noćenjima (7,44%), 2018. godina ostat će zapamćena i po tome što je Krapinsko-zagorska županija na Danima hrvatskog turizma proglašena najuspješnijom turističkom destinacijom kontinentalne Hrvatske, dok je u finalnom izboru za najbolju turističku destinaciju u Hrvatskoj, zauzela drugo mjesto. „Na Danima turizma u Hvaru Krapinsko-zagorska županija proglašena je najboljom turističkom destinacijom kontinentalnog turizma, a ušli smo u finale kao jedna tri najbolje turističke destinacije – istaknuo je Kolar pritom zahvalio svim turističkim djelatnicima na području Krapinsko-zagorske županije, svim djelatnicima i radnicima u turizmu, županijskoj Turističkoj zajednici kao i svim turističkim zajednicama područja koje djeluju u županiji. – Samo sa sinergijom brendiranja Zagorja kao destinacije, a poslije pružanje individualne kvalitete i prednosti u odnosu na ostale, došli smo do  takvih rezultata“, rekao je župan Željko Kolar i spomenuo samo neke od brojki u turizmu vezanih za Krapinsko-zagorsku županiju u protekloj godini. „Zabilježen je 159 191 dolazak na području Krapinsko-zagorske županije i 348 694 noćenja.

U odnosu na 2017. godinu to je 17 398 dolazaka više i 24 143 noćenja više. Riječ je o rastu od 12, 27 posto u dolascima i 7,44 posto u noćenjima – istaknuo je Kolar i pritom naglasio kako je prošle godine probijena brojka od 3 tisuće registriranih komercijalnih ležajeva i da se broj ležajeva povećao za 364 u odnosu na 2017. godinu. – Sada smo s brojem ležajeva u hotelskom smještaju i broju ležaja kod privatnih iznajmljivača došli u odnos 50 naprema 50 posto. Nama kao županiji jest tendencija da se povećava broj smještajnih kapaciteta u hotelskom smještaju, a da nakon toga prati i privatni smještaj.

Uspjeli smo zadržati kontinuitet popunjenosti hotela svih 365 dana u godini. Zbog toga se razlikujemo od nekih drugih destinacija koji imaju maksimum svoje turističke sezone u ljetnim mjesecima.

Da smo ozbiljna turistička destinacija govori i to da imamo preko 720 tisuća kupača kroz godinu, naše muzeje posjeti oko 200 tisuća posjetitelja, a Svetište Majke Božje Bistričke posjeti posjeti između 950 tisuća i milijun hodočasnika. – Zaokružujemo sliku i vjerujem da s onim što radimo i pripremamo u 2019. godini da ćemo zadržati taj kontinuitet rasta kojeg imamo pet godina“, rekao je župan Kolar.

 

Voditeljica Ureda Turisti

 

Moglo bi vas zanimati

13. i 14. travanja 2019.g. 15. Samoborski proljetni sajam i 32. Samoborska salamijada.

Samobor se dolaskom proljeća pretvara u zanimljivu gastro destinaciju, a pregršt atrakcija nude 15. Samoborski proljetni …

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *