PROMOCIJA HRVATSKE ENO-GASTRONOMIJE U PARIZU

Izvor: HTZ, Press.

U Parizu je turističkim profesionalcima, francuskim sommelierima i enolozima, uvoznicima vina, novinarima i turoperatorima specijaliziranima za gastronomski turizam, predstavljen dio bogate hrvatske eno gastronomske ponude. Prezentaciju su zajedno organizirali Predstavništvo HTZ-a u Francuskoj u suradnji s agencijom Les Robes de l’Est iz Bordeauxa, koja je specijalizirana za promociju hrvatskih vina na francuskom tržištu i organizaciju vinskih tura u Hrvatskoj te Veleposlanstvom RH u Francuskoj.

Renomirani hrvatski vinari predstavili su svoju vinsku ponudu okupljenim uzvanicima u prostoru Veleposlanstva RH u Francuskoj, a prezentaciji je prisustvovao i hrvatski veleposlanik u Francuskoj Nj.E. Filip Vučak, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Daniela Mihalić Đurica te brojni francuski novinari s kojima su dogovorena i studijska putovanja tijekom kojih će se upoznati s raznolikošću hrvatske eno gastronomije u  najznačajnijim vinskim regijama.

U sklopu degustacije i pariške promocije hrvatski vinari (STINA VINO, ZLATAN OTOK, SKARAMUČA, FERAVINO, KRAUTHAKER te CORONICA) predstavili su se i u sklopu međunarodnog vinskog događanja WINE PARIS tijekom kojeg se predstavilo više od 2000 europskih i svjetskih proizvođača i trgovaca vinom, a sajam je posjetilo više od 25.000 posjetitelja od kojih 35% iz inozemstva.

Upravo je gastronomija jedan od osnovnih motiva dolazaka francuskih gostiju u novu destinaciju i turistički proizvod koji može kumulirati nove dolaske, ali i bitno pomaže jačanju imidža destinacije, produljenju sezone i povećanju prihoda od turizma radi čega se na francuskom emitivnom tržištu intenzivno provode promotivne aktivnosti povezane s eno gastronomijom.

Dodajmo kako je u sklopu eventa pretpremijerno prikazan i dokumentarni film „Des vignes et des hommes“ (Vinogradi i ljudi) producentske kuće Grand Angle, a koji je u cijelosti posvećen Hrvatskoj i Dalmaciji. Ovaj film tijekom 20 minuta otkriva raznolikost i bogatstvo hrvatskih vinorodnih regija te simbiozu hrvatskih vinara s prirodom, a bit će prikazan u prosincu 2019. godine na televizijskom njemačko – francuskom kanalu ARTE TV. U filmu, čiju je realizaciju pomogla i Hrvatska turistička zajednica, sudjelovali su i brojni hrvatski vinari, a riječ je o ciklusu dokumentarnih filmova u kojima je dosad predstavljeno bogatstvo 20-ak renomiranih svjetskih vinorodnih destinacija poput Argentine, Italije, Australije, Čilea, Portugala, Grčke, Japana i drugih. Prezentaciju je pred brojnim uzvanicima obogatio i originalni „a cappella“ nastup muške klape „Koluri“.

 

Izvor: HTZ Press

Izvor fotografija: HTZ Press

 

Moglo bi vas zanimati

Najveća Fišijada

7. rujna 2019. Beli Manastir Grad Beli Manastir u suradnji s Turističkom zajednicom Baranje i …

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *