NOVI PROMIDŽBENI FILM ZAGORJE BAJKA NA DLANU

Zagorje je dobilo novi promidžbeni film čiji je cilj na najbolji način predstaviti jedno od najuspješnijih turističkih odredišta kontinentalne Hrvatske što većem broju potencijalnih gostiju. Prošle godine u Krapinsko-zagorskoj županiji zabilježeno je 159.200 dolazaka i 349.000 noćenja što je rast od preko 12 posto u dolascima i 7 posto u noćenjima u odnosu na 2017. godinu.

Sanja Škrinjar, voditeljica ureda Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije, naglašava da su najvažnija emitivna tržišta županije Slovenija, Njemačka, Poljska, Bosna i Hercegovina, Italija i Austrija te da novim promotivnim turističkim spotom i svim drugim promidžbenim aktivnostima u Zagorje žele privući parove, obitelji s djecom te turiste koji traže nove i atraktivne doživljaje. 

U sklopu Termi Jezerčica otvoren je novi autokamp, a u Desiniću hostel. U Krapinskim Toplicama najavljena je gradnja hotela, u Zaboku se preuređuje dvorac Gjalski, a u Stubičkim Toplicama trebaju početi obnove hotela Matija Gubec i kultne Slamarice. Otvaranje novih smještajnih kapaciteta prati i kontinuirano osmišljavanje i stvaranje novih turističkih sadržaja te atrakcija. Tako u Krapinskim Toplicama gosti mogu iskušati simulaciju vožnje helikopterom u Heli Centru Toplice, u Oroslavju prošetati Parkom znanosti, a oni željni vjetra u kosi Zagorje mogu doživjeti upravljajući quadom ili dižući se u visine balonom.

Upravo bogatstvo zagorske turističke ponude prikazuje promidžbeni film koji je pod redateljskom palicom Jasenke Haleuš snimila produkcijska kuća Krijas.

Izvor: HTZ press

Moglo bi vas zanimati

Izložba pisanica – Podravske Sesvete

Otvorena izložba pisanica na Etno imanju Josipa Cugovčana Jučer je na Etno-imanju Josipa Cugovčana u …

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *